: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Wednesday, February 16, 2011

My Favourite Yellow Man Character

Salam 1 Malaysia,

Cer korang tengok video atas ni. Comel kan yellow man tu? Hahaha kelakar sebab macam2 character ada! :D Saya nonton video ni berulang kali kot! Actually apa2 je iklan DiGi kat TV memang kelakar. Sebab comel giler yellow man DiGi tu! Muahahaha!!! *Opps ketawa sorang2.... :p

Kalau dalam video ni saya suka yellow man character yang tunggu bas tu. Kelakar! Konon tunggu bas lama nau la kan sampai tertidur2. Pastu sedar2 bas dah terlepas. Dia loncat keluar dari pondok tu pastu tengok kiri kanan & bermula la adegan berlari & kejar mengejar bas. At last berjaya jugak....tapi bukan naik bas, cuma berjaya bertenggek kat belakang bas jer. Jadi la dari tak dapat naik kan. Hehe...:p
So bermulalah perjalanan pulang ke rumah. *Lawak benor! :p
 Boleh tak kalau saya nak suka yellow man character more than two (2)? Saya suka yang angel tu. Yang ni:
Comel gilerrr! Gelagat dia tu yang buat saya geli hati. Bila tang menari tu hahaha comel + kelakar habis! :D
Tengok ni pulak. Alololo...Comel kan? Hehehe...:p
Actually semua yellow man ni ada character masing. Tapi yang paling mencuit hati saya tuk ketawa sampai geli2 pankreas adalah yang tunggu bas & yang angel tu! ;)

Yang sebenarnya2nya kan ada benda yang paling comel yang saya macam teringin gile kot nak dapat. Huhu!
Rolly Polly
Alahai comel giler la rolly polly ni. Yang buat dia comel sebab menyengih sampai ke telinga tu. Huhuhu i loike!^^

First time kot saya join blog contest. Bukan sebab nak hadiah2 tu sangat (*tapi kalau dapat alangkah gumbiranya saya!!!! Opps pecah rahsia! :D), tapi dalam masa yang sama sebab nak tolong yellow man dari keep on arguing yang mana antara mereka paling fofular aka femes. Hurm, antara yang tunggu bas & angel ni mana satu menjadi idaman kalbu eh...Haa, saya vote yang angel tu lah! Yer2 yang ada kepak2 tu. Hehe! At least saya dah membantu salah sorang yellow man dapat undian kan. Selebihnya bergantung pada blogger lain. Pastu nanti kita just wait & see yang mana sebenarnya paling popular. Kan kan? *Saya ikhlas vote ni taw! Sebab saya sangat suuukeeerrr! (^___~)


**The 5 most creative posts stand to win:
3x Yellow Man umbrella
2x Rolly Polly

Ape salahnya saya cuba nasib kan. Even contest ni berkahir pada 11.59PM on 19 February tapi alarr hantar je la. Huhuhu! :p


Warm Regards,

No comments:

Post a Comment