: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Friday, October 22, 2010

Cara tentukan size Premium Beautiful

Bismillahirrahmanirrahim.

Bagi yang berminat nak tahu pasal harga dan kemungkinan berminat untuk mencuba, adalah lebih baik korang tahu size yang sepatutnya untuk badan korang. *Entry yang seterusnya baru saya akan share pasal harga. Premium Beautiful ni kira macam custom made la sebab size akan ditentukan berdasarkan ukuran pada badan korang. So tersangatlah penting untuk korang tahu ukuran badan sebelum saya boleh tentukan size yang paling sesuai untuk korang kan. *kang tersalah size sia2 je kena marah kan. Tapi kalau korang sendiri yang salah measure, jangan salahkan patik. opps! :p

How to measure your body?
Mula2 sekali korang mesti la kena ada pita pengukur (measuring tape). *kalau tak ada ni macam mana la korang nak ukur kan. Kalau rajin ukur guna tali pastu ukur dengan pembaris. Terpulang.
Pastu ikut cara2 di bawah untuk ukur.
Pastikan korang ambil ukuran dalam CENTIMETER, hokey?

1. Ukur dada/puncak (your bust)

2. Ukur bawah dada (underbust)
3. Ukur pinggang (waist)
bagi yang kurang pasti macam mana nak ukur pinggang, pastikan korang ukur selari dengan siku ye?
4. Akhir sekali punggung (buttocks/hips)
Thanks to my partner (Kak Mai) untuk pics di atas. =)

Haa bila uols dah dapat measurement semua, email atau sms je pada saya ok? Nanti saya dan partner saya akan calculate your size. Lepas dah confirm size kita akan cerita pasal payment pulak. Dah settle semua payment kami akan hantar PB set to your doorstep!
Bagi yang tinggal di Klang Valley, korang boleh je nak set appointment dengan saya & partner, nanti kami boleh tolong measure untuk korang, nak buat payment semua depan mata korang, pastu kami sendiri akan hantar PB set tu pada korang. *kalau boleh masa korang nak set appointment, korang dah betul2 decide nak beli. Otherwise kesian kami kan. 

Warm Regards,

No comments:

Post a Comment