: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Wednesday, October 27, 2010

Kebaikan Memakai Premium Beautiful

Bismillahirrahmanirrahim

Salam 1 Malaysia semua! =)

Nak tahu apa kebaikan Premium Beautiful?

I'm pretty sure korang nak tahu apa kebaikan memakai Premium Beautiful kan? Selain dari fungsi2 yang saya nyatakan dalam entry aritu.
*
*
*
 Meh saya kasi intro sikit. Hehe! ^^
*
*
*
Long Brassiere - help to prevent cyst pada breast *Wahh serious?
*
*
*
Long Girdle - membantu kelancaran period dari segi ketepatan masa & boleh kurangkan masalah senggugut *Ehh no wonder la bulan ni saya tak ada rasa senggugut! Setakat sakit2 perut sikit2 je. Uishh serious tak sangka!
*
*
*
Waist Nipper - membantu betulkan posture badan terutama bagi yang mengalami masalah sakit belakang *sebab ape taw, sebab bila pakai WN ni kita akan duduk tegak je, tak ada la duduk membongkok.
*
*
*
Esok saya sambung cerita lagi ye kawan2? Sabar eh! *Actually saya pun tak sabar nak share cerita ni! Hehe...suka! ^^



Best Regards,

No comments:

Post a Comment