: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Friday, October 22, 2010

Premium Beautiful @ Sy panggil magic corset! ^^

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

*ampun ya kawan2 entry kali ni memang tersangatlah panjang!
Ok, seperti apa yang saya bagitahu dalam entry sebelum ni,
PB tu ialah PREMIUM BEAUTIFUL iaitu PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN / FOUNDATION LINGERIE.
*
*
*
Saya panggil PB ni as magic corset! I'm lovin' it!!! (^_______~)
Kenapa ianya magic corset? Jom baca bawah ni dulu, saya nak share tentang Premium Beautiful:

PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN / FOUNDATION LINGERIE
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN PREMIUM BEAUTIFUL  membentuk kontur keseluruhan badan yang menarik, bentuk badan yang sihat dan seimbang. Memberikan kesan secara serta merta dengan selamat tanpa memerlukan pengambilan ubat, melakukan pembedahan dan senaman.  
*Serious weh! Saya pakai PB ni TANPA MENDIET+TANPA EXERCISE pun boleh KURANG SEBANYAK PURATA 2CM SEMINGGU! Saya makan macam biasa setiap hari pastu HANYA DENGAN MENDISIPLINKAN DIRI PAKAI PB ni MINIMUM 8 JAM SEHARI. Tapi kalau uols nak cepat gile nampak kesan, uols PAKAI PB+DIET(ambil pills ke, jus ke)+EXERCISE confirm banyak gila kurang! Nanti saya share testimoni orang yang berjaya kurang, ok? Sebelum tu meh tengok ukuran saya sebelum dan selepas 2 minggu pakai PB. Sorry sebab saya guna handphone murah je. so kualiti gambar sangat2 erkkk. Nak tunggu husband snap pic guna DLSR sampai sudah dia tak snap2. Haih!
Sebelum menggunakan PB pinggang saya 77cm:
Selepas 2 minggu menggunakan PB pinggang saya berkurang ke 73cm:
 Wow wee! Saya sangat soookaaa! Semalam saya try measure lagi, uols nak tahu tak ada lagi pengurangan! Tapi korang tunggu dulu ye..nanti saya share berapa jumlah pengurangan saya setelah sebulan pakai PB, hokey? Lagi sekali saya nak bagitahu yang sepanjang saya pakai PB ni saya tak ada mendiet apatah lagi exercise! Sebab apa? Sebab saya nak tengok samada PB ni betul2 boleh berkesan tak kalau saya hanya bergantung padanya. Dan SYUKUR ALHAMDULILLAH setelah lebih 2 minggu saya pakai memang betul2 BERKESAN! Selepas sebulan nanti saya dah boleh pergi Fitness First semula (setelah berbulan2 saya freeze disebabkan operation dulu). Nanti kita tengok sama2 macam mana hasil kalau saya pakai PB+Exercise okay kawan2?

*information di bawah ni saya copy dari HAI-O MARKETING SDN BHD
Kelebihan kualiti kain Premium Beautiful :-
  1. Rekabentuk stereoskopik sinar infra merah jauh yang berdasarkan potongan rangka badan manusia. Ia berfungsi mendorong peredaran darah dan proses metabolisme.
  2. Kuasa serapan yang baik, sesuai untuk dipakai seharian, pakaian dalam yang boleh dicuci dan tahan lama. *yerp!
  3. Kuasa regangan dalam semua hala. Dapat diregang secara 360 darjah mengikut pergerakan badan tanpa mengubahkan rekabentuk asalnya.
  4. Sinar infra merah jauh yang dapat menambahkan kekenyalan dan ketegangan buah dada dan menggiatkan tumbesaran buah dada. *huhu...ni memang tersangatlah betul. Sang suami memang soka termasuklah suamiku yang tekejut kejut dengan perubahan toot! Oppss! :p
Set Premium Beautiful adalah seperti berikut :-
1. Coli Panjang / Long Brassiere
2. Seluar Dalam Panjang / Long Girdle
3. Bengkung Panjang / Waist Nipper

Jom kita tengok apalah fungsi ketiga2 PB ni eh...
1. Coli Panjang / Long Brassiere
 

Fungsi:
1. Cawan coli dengan 3 keping jahitan stereoskopik dapat menolak atas, menyokong dan menetapkan kedudukan buah dada.
2. Rawan keluli memori berfungsi untuk menetap dan menyokong buah dada.
3. Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian depan coli dapat menyelaras perut yang buncit lalu meninggikan kedudukan kontur buah dada. *sangat setuju!
4. 2 batang keluli berupaya untuk menyelaras dan membentuk kontur badan.
5. Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian belakang coli dapat menutupi bahagian belakang badan, dapat menyelaraskan lebihan lemak pada bahagian belakang , turut mengatasi masalah berbadan besar.
6. Rekaan bentuk ' U ' pada bahagian belakang coli bukan sahaja dapat menguruskan badan, malahan  menambah kontur bahagian belakang. *tepat sekali!
7. Perhiasan berlian berbentuk rama - rama menonjolkan keunggulan produk.
8. Rekaan 3 pasang cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yang sesuai.

2. Seluar Dalam Panjang / Long Girdle

Fungsi:
1.32 kepingan jahitan stereoskopik, berdasarkan teori mampatan berserpihan, mengagihkan lebihan lemak ke arah bahagian badan yang bersesuaian.
2.Rekaan dan jahitan unggul cawan pinggul dapat membetulkan pinggul yang lentur, membentuk kontur pinggul yang mempesona dan meninggikan pinggul. *Ni memang berkesan wehh! My husband siap tegur pasal ni. Si suami suka, si isteri tersenyum riang! haha...;)
3.Mengasingkan kontur peha dan pinggul, mengagihkan lebihan lemak pada peha ke dalam cawan pinggul dan membentuk kontur pinggul yang sempurna.
4.Dilengkapi dengan kain jenis kapas yang selesa pada bahagian dalam pinggang seluar dapat memperbaiki dan membentuk kontur pinggang yang mempesona.
5.Perhiasan berlian berbentuk rama ¨C rama menonjolkan keunggulan produk.
6.Mampatan yang tetap ke atas abdomen dapat mengurangkan lebihan lemak lalu  memperbaiki masalah perut yang buncit. *bagus untuk saya yang mengalami masalah ini. hehe...:p
7.Rekaan mampatan 2 lapisan berfungsi menyelaraskan lemak pada sekitar peha, membentuk kontur peha yang menarik.
8.Penggunaan 2 lapisan kain kapas berlubang kecil berfungsi untuk memberi keselesaan.   
9.Penggunaan renda yang fleksible, mengelakkan perasaan tidak menyenangkan akibat pergeseran dengan benang seluar.

3. Bengkung Panjang / Waist Nipper

 
















Fungsi:
1.Tujuh batang keluli memori dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk. *betul tu. bila pakai kita akan duduk tegak je.
2.Rekaan unik berdasarkan potongan rangka badan manusia, memperkuat pengagihan lemak pada bahagian pinggang ke bahagian dada dan punggung secara serata, turut mencapai kesan pembentukan badan yang seimbang. *setuju!
3.Tali kenyal yang diimport dari Jepun, membantu menyelaraskan kontur pinggang.
4.Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.
5.Rekaan 3 pasang cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yang sesuai.
6.Perhiasan berlian berbentuk rama ¨C rama menonjolkan keunggulan produk.

Penjagaan PB ni senang je. Lepas pakai cuma anginkan sahaja. Bila nak basuh paling senang. Rendam je dengan PB natural wash, tak pun softlan pun boleh. Jangan pulak korang guna sabun basuh baju / sabun mandi, ok! Pastu hangerkan ia, sangkut dalam bilik air je sampai tak ada air menitik tik tik, pastu anginkan dalam bilik. Alarr just letak bawah kipas or pasang je aircond. Tapi awas kawan2, JANGAN sesekali jemur di luar rumah / bawah sinaran matahari. Sebab apa? Nanti habis rosak corset korang sebab rekabentuk PB ni kan ada stereoskopik sinar infra merah jauh Mesti ada yang bertanya "Ehh takde ke bau kepam nanti?" Confirm tak akan berbau punya! Saya dah beberapa kali basuh cuma dengan anginkan dalam bilik tak ada pun bau kepam, masam or bau yang kurang menyenangkan.


Kalau uols intertested nak cuba Premium Beautiful ni, nanti baca entry saya yang seterusnya sebab saya akan share harga Premium Beautiful ye? Sape2 nak beli PB corset sekarang memang sangat2 untung sebab ada CASH REBATE! *Haa perempuan kalau tahu pasal cash rebate mesti suka kan? Ecehceh! ^^



Should you have any question, please do not hesitate to contact me at 019-2688858 or you can drop me an email at muniza.badarun@gmail.com

Best Regards,

No comments:

Post a Comment