: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Monday, May 2, 2011

Hadiah Perkahwinanku

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia :)
Hadiah yang paling bermakna dalam satu ikatan perkahwinan ialah zuriat/cahaya mata. Setiap pasangan yang berkahwin semestinya inginkan cahaya mata sebagai pewaris keluarga serta penyeri dalam sesebuah keluarga itu sendiri. Namun tak dinafikan ada juga pasangan yang belum bersedia untuk mendapatkan zuriat. *ada alasan tertentu mungkin.


Bagi saya sendiri serta suami memang terlalu inginkan zuriat dari mula berkahwin. Pelbagai dugaan yang kami tempuh sehingga saat yang paling berharga tatkala doktor mengesahkan bahawa saya mengandung. *Serious rasa macam mimpi je masa tu!^_^ Boleh tak saya cakap kat doctor "Ehh biar btol! Tengok..." Pastu doctor cakap "Yes, you see these 2 lines." Bila doktor tanya hari pertama menses yang terakhir, alangkah terkejutnya saya & suami bila diberitahu yang ini adalah hadiah ulangtahun perkahwinan kami yang pertama sebab ianya jatuh pada tarikh kalendar Islam iaitu bersamaan 1 Muharram 1432 Hijrah. *Syukur Alhamdulillah. Suka sangat2! Hehe ^_~

My baby boy (17 weeks +) *sekarang ni dah 22 weeks +
Usia 3 bulan perkahwinan, saya telah menjalani satu pembedahan untuk Twisted Ovarian Cyst. Syukur Alhamdulillah pembedahan berjalan dengan lancar. Terima kasih yang tidak terhingga pada Dr. Marsita Mansor. Bermula dari pembedahan itu, agak banyak wang ringgit yang digunakan bagi usaha serta ikhtiar untuk mendapatkan zuriat. Dalam masa yang sama doktor juga ada menasihatkan saya & suami untuk sentiasa kuatkan fizikal, mental serta emosi supaya usaha kami tidak berhenti di tengah jalan kerana ada beberapa step yang perlu kami lalui sebelum step terakhir samada menjalani proses IUI & seterusnya IVF.

Bercerita tentang mental & emosi, pelbagai kata-kata yang singgah di cuping telingaku. Ada yang baik, malah ada juga yang membuat hatiku merintih sedih, pilu, sayu! Ada yang menganggap pembedahan yang saya jalani dulu berkaitan penyakit yang tidak membolehkan saya mengandung atau dengan erti kata lain MANDUL. Rasa nak terjelepuk tatkala mendengar perkabaran itu. Sungguh kejam hamba2 Allah itu yang sanggup mengadu domba. Mereka seperti mempertikaikan kerja TUHAN. Ya saya menghidapi penyakit yang menyebabkan susah/lambat untuk mengandung. Tapi walau apapun semua itu adalah ketentuan Allah samada Dia ingin mengurniakan rezeki itu awal mahupun lambat. Bila saatnya itu tak siapa yang ketahui. Apa yang saya boleh buat adalah berusaha, berdoa serta bertawakkal padaNya. Bukan bermakna saya ini mandul. Doktor pakar sakit puan sendiri memberitahu bahawa saya masih boleh menjalani proses/cara biasa untuk hamil. Cuma saya perlu dipantau oleh doktor dengan memakan ubat, etc. Hanya jika setelah usia perkahwinan mencecah tahun saya boleh mencuba kaedah IUI & IVF.

Antara rawatan/ubatan yang saya pernah ambil ialah Duphaston (ubat untuk menguatkan rahim), serta Femara @ Letrozole (untuk pembesaran ovum).
Setelah beberapa bulan mengambil ubat-ubatan tadi, saya terpanggil untuk mencuba satu kaedah lain iaitu memakai Set Premium Beautiful Corset. Korang boleh juga click sini untuk mengetahui kebaikan serta ciri-ciri utama Premium Beautiful Corset ini.

Panjang ceritanya macam mana saya boleh terbeli & terpakai PB ni. *hehehe! Tapi salah satu sebab utama adalah setelah melihat & membaca testimonial-testimonial pelanggan/pengguna PB yang boleh hamil selepas beberapa bulan memakai PB dengan konsisten.So tak salah saya pun ingin mencuba sebab PB ni 70% untuk kesihatan, 30% untuk kecantikan. Dalam pada sihat, PB juga membantu untuk pembentukan badan yang mana memantapkan apa yang patut serta bantu kaum hawa untuk mendapatkan susuk tubuh yang menarik. *huhu i loike!^^ Paling bagus sebab PB bantu untuk menyokong rahim. Sangat sesuai bagi saya yang pernah menjalani pembedahan kan...

Additional info: Sebenarnya untuk lebih membantu kaum hawa bagi mendapatkan zuriat, adalah digalakkan untuk memakai Premium Beautiful corset serta mengambil Herbal Maharani disamping meminum pati ayam brand. Akan tetapi setelah penggunaan Premium Beautiful corset selama 3 bulan (sebelum mengambil Herbal Maharani & pati ayam brand), saya telah disahkan hamil beberapa minggu. *tak sempat i nak try u! hehe...:p Alangkah gembiranya saya!!! Sangat tak sangka yang Premium Beautiful corset benar2 membantu! Jutaan terima kasih pada kak ceera & kak mai sebab memperkenalkan magic corset ni. *Sangat2 terharu!(^____~)

Walaupun harga Premium Beautiful corset ni mencecah ribuan ringgit, tetapi dengan penggunaan yang betul, kita sendiri akan mengetahui bahawa ianya satu pelaburan yang sangat berbaloi2 malahan boleh digunakan untuk jangka masa yang sangat panjang! *Ada ke korang guna bra/girdle yang tahan sehingga 10 tahun & jika rosak korang boleh hantar repair secara percuma? Tak ada kan? Tetapi dengan Premium Beautiful boleh!^^

Bagi rakan2 yang masih berusaha & mencuba untuk mendapatkan zuriat, anda boleh juga mencuba memakai Premium Beautiful corset ini. Mana tahu rezeki korang pulak lepas ni kan..hehehe! Dengan izin Yang Maha Esa InsyaAllah...good luck ye!(^___~)
*
*
*
Memandangkan bulan May adalah bulan kelahiran saya, makanya saya nak bagi la korang percuma Herbal Maharani & Pati Ayam Brand (selagi stock masih ada) dengan setiap pembelian Premium Beautiful Corset!!!!
*
*
*
Nak tahu harga Premium Beautiful corset? Please feel free to contact me:-
Email: muniza.badarun@gmail.com
Sms: 016-2165584
*
*
*
Pembayaran secara cash/credit card/RHB Easy Installment

-Wassalam-


Salam Sayang,

2 comments:

Puan Kutu said...

Tahniah muniza..sgt merasai kegembiraan ko dan suami..:)

Corat Coret Muniza said...

Thanks murni! ^_~

Post a Comment