: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Tuesday, November 2, 2010

Kebaikan Premium Beautiful


Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Ingat lagi tak last week saya ada share pasal Kebaikan Memakai Premium Beautiful ? Sorry guys sebab lambat sangat nak share kebaikan lain yang saya janjikan tu. *Apologize! :'(

Seperti yang uols sedia maklum dengan pemakaian PB boleh membantu dari flabby to curvy, boleh pakai masa pantang lepas bersalin, ia juga boleh hilangkan stretch mark, rasa active & fresh & energetic sepanjang hari. Entry kali ini saya akan berkongsi dengan korang kebaikan lain yang boleh korang perolehi hanya dengan memakai PB:-
Long Brassiere
Mengatasi risiko barah payudara. 
Mengatasi risiko cyst pada payudara.
Membantu push up payudara.
Membantu untuk menghasilkan susu yang banyak semasa berpantang & even susu banyak mana sekalipun, breast tak akan rasa bengkak mahupun sakit2.

Long Girdle
Menghilangkan sakit sebelum dan semasa datang haid.
Mengatur kitaran haid secara normal.
Melancarkan perjalanan darah.
Mengatasi masalah darah haid yang berlebihan atau datang lebih dari hari maksimum (lebih dari 7-8 hari).
Memperbetulkan kitaran pusingan haid agar datang setiap bulan pada waktu yang tepat.
Mengatasi masalah keguguran (benih perempuan lebih sihat, kuat dan berkualiti).
Mengatasi masalah kesukaran mendapatkan zuriat/anak.
Mengatasi risiko barah rahim.
Membaiki sistem hormon menjadi lebih baik dan sempurna.
Menghilangkan masalah jerawat dan melicinkan kulit muka.
Seuai untuk remaja perempuan yang baru sahaja mula baligh atau perempuan yang selalu mengalami masalah sengugut, masalah jerawat tumbuh dimuka dan badan kerana hormon tidak menentu.

Membantu menghilangkan masalah keputihan.
Membantu kedudukan rahim untuk berada di posisi yang betul dan sepatutnya.
Jaring2 kat bawah memberi pengudaraan kat faraj supaya tidak ada bakteria yang boleh membiak (sebaiknya jangn pakai panty unless tengah period).
Membantu bagi sesiapa yang mengalami masalah buasir. Pastu bagi sesiapa yang susah nak membuang air besar contoh seminggu sekali, ia akan membantu anda membuang yang mana bukan lagi seminggu sekali (mungkin 2 hingga 3 kali dalam seminggu - bergantung pada sistem penghadaman seseorang juga ya) & semakin lama anda pakai, setiap hari pun dah boleh membuang.
Membantu untuk push up punggung.


Waist Nipper
Membantu untuk support badan & tulang belakang supaya mendapatkan posture yg elok & betul terutama bagi mereka yang mengalami masalah sakit belakang
Boleh diletakkan ditempat yang sakit bagi mengurangkan kesakitan (contoh: jika mengalami sakit kepala, just letak waist nipper ni di kepala semasa anda baring)

Additional info:
Kaum lelaki juga boleh menggunakan Waist Nipper.
Membantu kaum lelaki untuk menghilangkan masalah buncit.

Membantu mengurangkan risiko mendapat penyakit hernia serta membantu menyembuhkan symptom2 hernia.
Apa pun kebaikan2 yang terdapat di atas, ianya mungkin berbeza bagi setiap individu iaitu antara cepat atau lambat, sama atau tidak. Tubuh badan manusia kan berbeza2. Dalam pada itu, ingat ye segala apa yang terjadi atau akan terjadi adalah atas kehendak dan keizinan Yang Maha Esa. Tanpa kehendak dan juga keizinanNya, apa pun tak akan terjadi. Tapi kita sebagai hambaNya tak salah untuk mencuba kan. Doa+Usaha+Tawakal. So, jangan pulak nanti korang marah saya dan tanya kenapa korang tak ada nampak or rasa kesan itu atau ini. Harap maklum ya! =)
 


Best Regards,

No comments:

Post a Comment