: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Thursday, November 4, 2010

Harga & Cara Pembayaran

Salam,

Hurm, ada yang tanya mintak semua info pasal harga & payment method dalam 1 entry.*Ngada taw! kekeke...:p
Ok la ok la. Sebelum cerita pasal harga, make sure korang tentukan size mana yang sesuai tuk body uols samada kecil atau besar. Sila refer this link Cara tentukan size Premium Beautiful http://munizabadarun.blogspot.com/2010/10/cara-tentukan-size-premium-beautiful.html

Harga Premium Beautiful set:
NORMAL PRICE (without any promo)
RM2400 (size kecil)
RM2600 (size besar)

PROMOTION PRICE+CASH REBATE (sampai minggu ni je taw!)
RM1972 (size kecil)
RM2168 (size besar)
Rebate RM225 (saya akan deposit ke akaun bank korang)
Lepas tolak rebate kiranya korang just bayar
RM1747 (size kecil)
RM1943 (size besar)

PROMOTION PRICE (sehingga bulan December, tapi TANPA CASH REBATE)
RM1972 (size kecil)
RM2168 (size besar)

Payment method:
Cara pembayaran pulak, meh kita imbas balik macam mana korang nak buat pembayaran:
1. Cash (Lump sum)
- Bank in/transfer to account
- Kalau nak bayar pada saya boleh bayar ikut Promo Price tu. Jangan bayar yang dah siap tolak cash rebate pulak ye.
- Tapi kalau korang nak bayar terus pada Hai-O Marketing Sdn. Bhd. pun boleh, cuma tak dapatlah Promo Price+Cash Rebate. *Macam mana nak bayar terus pada Hai-O, pastu bank-in slip nak kasi sape? Macam mana nak dapat PB set tu nanti? Ok, ikut step ni kalau nak bayar terus pada Hai-O ye:
  • Korang boleh bank in RM2000 (size kecil) / RM2200 (size besar) terus pada Hai-O bank account. Ada dua bank account. Pilih je salah satu ye :– 
a) Public Bank [A/C No.: 3085098616]
b) Maybank [A/C No.: 014011253361]
  • Bank-in slip tu nanti bagi pada saya, pastu saya akan ambil Premium Beautiful set tu bagi pihak korang.
  • Bila set tu dah ready, saya akan hantar pada korang by hand or courier (pasal courier ni korang tak perlu risau sebab saya akan gunakan courier/dispatch yang confirm PB set korang selamat sampai punyalah! Hehe ^^)
2. Credit Card
- Saya akan fax/email/pos form pada korang untuk diisi
- Kalau guna credit card bawah ni seperti
AmBank






Hong Leong






OCBC




korang boleh buat 0% installment plan, maximum 12 months (make sure korang call bank dulu bagitahu nak buat retail purchase dengan Hai-O & inform bank berapa amount semua, pastu dah confirm baru Hai-O akan tolong buat 0% installment plan tu)
- Tapi kalau nak charge full amount pastu korang sendiri call bank untuk buat installment pun boleh (cth: cimb bank)
- Most important thing, make sure your credit availability dulu ya? Jangan nanti bila Hai-O nak charge pada credit card korang, ada pulak tak lepas, pastu tak semena-mena korang marah saya pulak kan.
*So, sesiapa yang ada kemudahan kat atas ni, rugi tau kalau tak beli sekarang. Dah la ada promo price, dapat cash rebate pulak tu! Sampai bile pun susah kot nak dapat! Haa ape lagi, cepat2 la booking PB set untuk diri sendiri. Jangan lupa cepat2 tau! Kata promosi tengah on sekarang ni. Nanti kalau dah habis camne? Gigit jari la korang. Huhu! :p

3. RHB Easy-Pinjaman Ekspress (you may refer to: Easy-Pinjaman Ekspres http://www.rhb.com.my/easy/easy_pinjaman_ekspres.html)
- Yang ni korang kena pergi RHB counter yang pink colour tu
- Tak ada documentation diperlukan (yang perlu cuma IC korang je)
- On-the-spot approval (kurang dari setengah jam je)
- Korang cakap je nak pinjam RM2000
- Berapa lama jangka masa korang nak bayar balik tu terpulang
- Kalau 12 bulan korang cuma perlu bayar RM189 je sebulan
- So bila dah dapat cash, yang cash tu korang kasi pada saya
- Yang bulan2 tu la korang bayar dengan RHB

Jelas tak??? Kalau tak jelas2 lagi...penampo nak? Wakakaka! :p
Kalau sape2 yang sangat2 berminat nak beli, tapi tak cukup cash nak bayar lump sum, tak ada credit card, tak lepas buat bank loan or taknak buat bank loan, korang juga boleh buat cash installment plan dengan saya & business partner saya. Tapi cash installment ni hanya untuk pelanggan KLANG VALLEY SAHAJA. Lagi 1 saya nak bagitahu, kalau cash installment ni korang tak dapatlah promo price & cash rebate tu. Harga tetap ikut NORMAL PRICE ya. Pembayaran bulanan tu terpulang kat korang. Tapi minimum RM200 sebulan & maksimum bulan adalah 12 bulan. Sekian, harap maklum.

*Interested? Drop me an email at muniza84@hotmail.com or muniza.badarun@gmail.com . Takpun sms me at 016-216 5584.
Saya nak tegaskan sekali lagi, saya bukan ajak sesiapa untuk join member, bukan ajak sesiapa untuk dengar MLM plan whatsoever (sebab saya sendiri tak ambil tahu pasal plan2 tu semua), saya cuma share kebaikan memakai PB, share antara kesan2 yang saya sendiri dah rasa, pastu kalau korang berminat nak cuba guna PB ni & berniat ingin membeli, saya boleh tolong korang beli. ITU SAHAJA! =)

Wassalam.



Warm Regards,

No comments:

Post a Comment