: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Tuesday, January 18, 2011

Bakal2 ibu


Hi semua,

Haa saya tahu sebenarnya ramai bakal2 ibu kat luar sana yang memang teringin sangat nak beli Premium Beautiful corset. Nak pakai masa lepas bersalin/dalam pantang nanti. Kan kan kan? Tapi sebab tengah mengandung, so ada yang cakap alarr tunggu beranak la baru beli. Meh saya nak share sedikit info:
1. Korang boleh je beli sebelum beranak as long as korang tahu ukuran badan korang sebelum mengandung or semasa mengandung 3 bulan ke bawah. *celah mana pulak nak ingat or nak tahu ada kira ke tak kan? ehh korang jangan tak tahu, ada yang rajin ukur taw nak tengok perubahan bentuk badan sebelum & semasa mengandung. Jangan pelik pulak! Hiks...:p
2. Kalau korang tak tahu ukuran pun takpe, just bagi ukuran seluar yang korang pakai masa mengandung bulan ke-3 dan sebelumnya.
3. Sebab kebanyakan orang, badan lepas bersalin adalah seperti 3 bulan mengandung. *kalau lepas beranak badan naik gile2 tu cmne pulak? haa nti saya jawab.
4. Bagi yang mengandung 3 bulan & sebelum / mengandung lebih 3 bulan - boleh ukur Bust, Underbust, pastu bg je size seluar (pastikan size seluar yang dipakai semasa 3 bulan or sebelum itu, ok?). Nanti saya tolong kira. Kata la lepas beranak ukuran badan dah naik gile2, korang boleh je inform saya, pastu nanti saya tukar dengan size yang sepatutnya.

So, no worries all mommies to be!!! Grab la sekarang sementara ada special offer...^^
Nak tunggu lepas beranak baru nak grab, ada yang special offer dah habis...pastu gigit jari la korang sebab harga dah mahal!!!
Kalau taknak bayar lumpsum pun takpe, korang kan boleh bayar cash installment (bayar bulan2 dengan saya). Pastu dah beranak nanti lagi la banyak duit nak guna sedebuk2 kan, so kalau bayar sikit2 masa mengandung takde la rasa sangat kan? Mungkin ada yang last bayar masa dah beranak nanti or erti kata lain baby dah keluar.

Nak tahu apa yang saya offer?? Buzz me at:
or email me at
muniza.badarun@gmail.com




Regards,

No comments:

Post a Comment