: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Monday, January 10, 2011

Saya nak body cantik @ kurus!

Salam 1 Malaysia,

Saya nak body cantik @ kurus! *Haish! Siapa la yang taknak body cantik+kurus kan?

Sungguh tak ku sangka ramai giler kot yang kagum, berminat, teringin, tergoda, teruja on Premium Beautiful Corset. Jutaan terima kasih diucapkan & selamat "menyintai" PB pada semua pembeli2 serta pengguna2 PB! Ianya memang pilihan yang tepat!^^
Tapi bila saya sebut pasal harga, ada juga yang mula senyap. Pastu ramai teragak2 nak beli di sebabkan harganya yang 4 angka kan? Pastu ada yang cakap membazir.
Membazir? *Yeke membazir? Korang takkan anggap ianya membazir jika korang tahu sejauh mana keberkesanan Premium Beautiful corset ni.
Haa cakap pasal membazir. I'm pretty sure ramai yang kat luar sana bukan tak teringin nak cuba, cuma ada feedback di luar sana (samada husband or diri sendiri or bf or parents or kawan) cakap membazir je nak beli PB set ni kalau tak ada perubahan nanti. Eihh belum cuba belum tahu uols! Tak kenal maka tak cinta. Once korang dah pakai, korang akan rasa PB ni sangat2 menguntungkan. Korang akan rasa sayang sangat2 dengan PB ni. Yerpp! Haa, dah baca testimonial tak? Ni antara testimoni2 yang ada:
http://munizabadarun.blogspot.com/search/label/Testimony

Memang tak dinafikan yang harga PB set ni mencecah 4 angka, tapi korang perlu ingat bahawa ini pelaburan jangka masa panjang. Dah la PB corset ni bukan macam corset kat luar sana taw! PB ni is a luxury corset, specially designated, ada lifetime warranty (Korang boleh pakai seumur hidup. Kalau rosak ape2 boleh hantar repair & it's FOC!), ada Far Infrared Rays treatment, dengan PB ni korang bukan je boleh dapat susuk tubuh menarik bila pakai, pastu kalau korang hanya mendisiplinkan diri pakai Premium Beautiful set 8 jam sehari korang akan dapat bentuk badan yang sesuai untuk tubuh korang malahan korang akan dapat kesan2 positif bagi sesiapa yang mengalami masalah2 sakit belakang, postur badan, or even masalah2 perempuan, etc. Bukan susah pun. Senang je kan? Hurm, ada yang belum tahu/kurang pasti ciri-ciri PB ni? Apa kata korang click je link bawah ni:-
Premium Beautiful sy panggil magic corset
Ciri2 utama Premium Beautiful
Kebaikan Premium Beautiful

Trust me!
Percayalah PB ni memang satu perlaburan yang sangat2 bagus untuk badan korang. Ingat senang ke nak dapat corset yang ada 70% untuk kesihatan & 30% untuk kecantikan? Siapa lagi yang nak jaga body kita kalau bukan diri kita sendiri? Kan kan??? Macam mana kita nak jaga body kita? Salah satunya adalah dengan memakai Premium Beautiful set ni la!!! InsyaAllah korang tak akan menyesal punya! Yer sayang, bak kata pepatah melayu "Alah membeli menang memakai".

Ada yang cakap nak kurus boleh ikut cara ni:
DIET kaw2 punya, tak yah makan nasi - *yer, diet tu bagus tapi masih perlu sesuatu untuk maintain badan bila dah kurus kan? Sebab ape? Memang dengan diet korang boleh kurus, tapi perlu diingat bahawa body korang hanya mengecut yer. So buatnya korang start makan balik macam sebelum diet, bukan ke akan naik balik berat tu. Mendadak2 lagi pun ado! So jalan terbaik, bila dah kurus, pakai PB untuk maintain body!

EXERCISE/WORKOUT - ramai yang cakap alar takpe, pergi exercise boleh ape. contoh jogging kat taman, free pulak tu. *Yer exercise boleh bantu turun berat. Masalahnya rajin sangat ke korang ni nak pergi exercise macam kat Fitness Centre or taman2 tuk berjogging? Kalau pergi pun berapa lama sangat mampu/larat tuk jogging? Rajin tu 1 sebab. Sebab lain Masa. Saya tahu la tabiat orang kita ni, konon kata pagi2 esok nak jogging kat taman la. Setakat berkata2 semua orang boleh. Bila tiba esoknya jogging pun ntah ke mana yang ada cuma overslept. (Haha saya sendiri pun ada pengalaman itu berkali2, kawan saya pun sama pernah share pengalaman itu...:p)
 Uolls tahu tak dengan berjogging 30 minit (1/2 jam) hanya membakar 350 kalori sahaja!
Tetapi, dengan hanya memakai Premium Beautiful set 1 jam akan membakar 900 kalori *huhu...i loike!^^

MINUMAN - macam2 minuman untuk kurus yang ada kat pasaran kan. Macam slimming tea, coffee, jus, milk, etc. *Memang tak dinafikan penggunaan secara kerap boleh mengurangkan berat/beban badan, akan tetapi korang masih perlu sesuatu untuk bagi maintain body/berat korang bila korang berhenti minum. Hai-O sendiri ada produk sebegini iaitu NURICH LACTO-LITE (refer this link for more info ya: http://munizabadarun.blogspot.com/2011/01/penghadaman-baik-badan-sihat.html) <--memang tersangatlah digalakkan untuk sesiapa yang baru ingin mencuba pakai PB set, untuk minum Lacto-Lite ini juga (bagi mendapatkan kesan yang cepat!)^^
GUNA SLIMMING CREAM - slimming cream ni banyak je kat pasaran. macam2 brand ada. Murah mahal semua ada. Kena rajin sapu kat tempat2 bermasalah. Kalau sapuan tak rata macam mana ye? Haa kalau tak rata tu bahaya jugak kot! Ada yang kecik sebelah besar sebalah. Camno tu? Kekeke...:p
*ada yang tanya "boleh tak pakai slimming cream semasa pakai PB set?". Jawapannya boleh, bagi mendapatkan kesan yang cepat. Tapi ada sesetengah slimming cream kan ada bau. So bagi mengelakkan bau itu melekat pada PB korang, adalah digalakkan untuk sapu slimming cream pada sebelah malam/bila korang tak pakai PB. Jelas?=)

Korang boleh je kalau nak ikut cara2 kat atas ni. Tapi dengan memakai PB pun uolls boleh control pengambilan makanan taw! Seriously wey! Kuantiti makanan diambil memang dapat dikawal! Ada lagi...kalau korang nak tahu, dengan PB juga akan bantu untuk increase your metabolism lebih cepat! Lagi...boleh bantu pudarkan seterusnya menghilangkan stretch mark! Wallaweh!!!^^

Siapa tak suka body cantik? Erkk...ada ke perempuan tak suka body cantik ek? Setahu saya, zaman sekarang ni bukan je perempuan suka body mereka cantik kan...lelaki pun sama kalau korang nak tahu! Eii sama je la perempuan or lelaki kan...haruslah nak jaga badan supaya tak flabby sana sini.Kan? =)

Dapatkan sekarang!
Payment method:
1. Cash/lumpsum
2. Credit Card
3.
Credit Card 0% interest for 12 months
5. Cash Installment (for Klang Valley customer ONLY)

For more info on PB, kindly sms/call me at 016-2165584
or
u can drop me an email at muniza.badarun@gmail.com
or
PM jer kat facebook ye!

*ada special offer tuk yang bayar lumpsum (cash/credit card/RHB easy). Bagi yang taknak ada komitmen dengan bank juga boleh beli PB set dengan membayar secara ansuran bulanan (ada special rebate jugak taw!<--T&C applied ye..hehe...^^)

Best Regards,

No comments:

Post a Comment