: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Thursday, October 28, 2010

CEPAT SEBELUM TERLAMBAT


*INI ADALAH STICKY POST YE*
PROMO PRICE + CASH REBATE SEHINGGA ESOK SAHAJA!!! (FRIDAY, OCT 29 2010)
CEPAT SEBELUM TERLAMBAT! NANTI MELEPAS HAA MENANGIS LA KAU SAMPAI KUAR AIR JERNIH DARI MATA & HIDUNG. *eeeuuwww!:p

Assalamualaikum & Hello to everyone! 

Thank you for your interest on Premium Beautiful corset. =)

Seperti yang saya maklumkan dalam entry sebelum2 ni, sekarang ni ada cash rebate untuk PB set (nak beli asing2 pun boleh tapi tak ada la rebate, so memandangkan ada cash rebate adalah lebih berbaloi2 uols beli set & boleh la membantu uols nak kurang semua part2 yang penting kan).

Harga PB ni ikut size iaitu KECIL & BESAR.
Untuk normal price (without any promo)
RM2400 (size kecil)
RM2600 (size besar)
So kalau uols nak tentukan size mana yang sesuai tuk body uols, sila refer this link Cara tentukan size Premium Beautiful

Haa aritu saya ada cerita pasal cash rebate kan? Yup kawan2, kami ada buat
PROMOTION PRICE+CASH REBATE!!!
Promotion price:
RM1972 (size kecil)
RM2168 (size besar)
And uols akan dapat cash rebate tu on the following month, yang mana saya akan transfer semula RM225 to your account.

So actually lepas dah tolak rebate tu kiranya uols beli corset ni cuma dengan harga 
RM1747 (size kecil)
RM1943 (size besar)
Jelas tak? Rugi wehh kalau tak beli masa promo ni. Saya pun grab masa promo la. Mana tak nya, cuba korang congak2 berapa banyak korang boleh save? Haa kan…dah boleh save:
RM653 (size kecil)
RM657 (size besar)
Idak ke banyak tu??? Banyak kan banyak kan? Huhu...:p

Tadi dah cerita pasal harga, sekarang ni meh saya cerita pasal payment method pulak ye:
1. Cash
- Bank in/transfer to account
2. Credit Card
- Saya akan fax/email/pos form pada awak untuk diisi
- Kalau guna credit card AmBank/Hong Leong awak boleh buat 0% installment plan
- Tapi kalau nak charge full amount pastu awak sendiri call bank untuk buat installment pun boleh (cth: cimb bank)
3. RHB easy installment plan (refer to: Easy-Pinjaman Ekspres)
- Yang ni awak kena pergi counter RHB yang pink colour tu
- Tak ada documentation diperlukan (yang perlu cuma IC awak je)
- On-the-spot approval (kurang dari setengah jam je)
- Awak cakap je nak pinjam RM2000
- Berapa lama jangka masa awak nak bayar balik tu terpulang
- Kalau 12 bulan awak cuma perlu bayar RM189 je sebulan
- Yang cash tu awak kasi pada saya
- Yang bulan2 tu la awak bayar dengan RHB

Adakah anda benar2 jelas dengan explanations saya di atas? Kalau la uols macam agak2 kurang paham or kurang jelas, sms or call saya @ 019-2688858 or boleh juga email di muniza.badarun@gmail.com / muniza84@hotmail.com

Sekian dulu dari saya. Wassalam.

Best Regards,

No comments:

Post a Comment