: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Wednesday, October 27, 2010

Mereka sangat comel! ^^


Salam 1 Malaysia,

Saya tahu mesti korang macam bosan je nak masuk blog saya sebab mana tak nya, asyik2 la entry pasal PB kan. *Sikit2 PB sikit2 PB. Kan?? Apa kata harini saya skip dulu cerita pasal PB tu ye? Suka la tu! Ecehceh... *Hoooyeeaa!

Entry ni sesaje nak share dengan uols, company tempat saya kerja ni ada guest since last week lagi. Mereka ni dari Romania. Wakil dari British American Tobacco UK (alar company yang buat rokok tu). *Apa kena mengena company rokok tu dengan tempat keje muniza ni? Fyi, majoriti company yang bernanung bawah BAT ni adalah customer kitaorang. Kami adalah vendor pada mereka. *Owh begitu. 


Comel kan? Saya hadiahkan mereka tudung. Sebab yang bertudung merah tu since last Friday dia cakap nak beli tudung buat kenangan bila balik Romania nanti. So sesekali apalah salahnya saya belikan untuk mereka sebagai tanda kenang-kenangan. Yang penting mereka tersangatlah suka! Siap cium2 pipi lagi dengan saya! So saya pun tersangatlah suka jugak. Saya bagi je, terus diaorang bukak and mintak nak sarung ke kepala. Excited nak pakai. *Haha...kelakar! Dah macam minah arab pun ada. Macam orang bosnia pun ada.


 Ni namanya Rosana. Mata beliaw memang tersangatlah cantek! My colleague cakap mata dia macam incredible hug. Kalau saya preggy memang kenan dah ni. *Huhu! ^^

Ni pulak Ranuka. Kesian beliaw sebab dari mula datang Malaysia asyik la sakit, dizzy, cough. Perubahan cuaca katanya. Yela kan, dia kata 1st time datang Malaysia, 1st time jugak datang Asia. Cuaca kat Romania sekarang ialah 0 degree wehh! *Giler sejuk!

Rosana & Ranuka ni datang sini kira macam kami bagi support face to face. Yela, normally bagi support on the phone. Segala benda nak explain macam agak terbatas kan. So bila dah face to face ni lebih menyenangkan la process Q & A. *Gituew.

Arini last day mereka di sini. Baru kejap tadi mereka pulang. Siap hugging & kissing dengan saya. *Bukan comolot hokey! :p Sangat sedih juga. Tapi dapat mengenali mereka pun adalah satu pengalaman yang tersangatlah bestttt. Sebab orang Romania ni attitude mereka sangat baik. Tak sombong langsung! Sangat peramah, suka bercerita & bertanya. Murah dengan senyuman. Hormat dengan orang pulak tu.  Memang seronok sangat dapat kenal diaorang! =)

Bye2 Rosana & Ranuka. Hope to see both of you again. (^____^)

Saya akan merindui kalian! Hwugs!

Best Regards,

No comments:

Post a Comment