: My heart is thumping :

::: Premium Beautiful corset adalah 70% untuk Kesihatan; 30% untuk Kecantikan :::

MAKLUMAN PENTING!!!

B4 CONFIRM & mintak PROCEED, sila pastikan anda SERIOUS nak beli & READY buat pembayaran ok? Tq for your cooperation guys! :) *tp klu nak tny ape2 info boleh je...sharing is caring kan..hehe ^_~

Let's calculate your BMI

Weight (in Kilos) Height (in Centimeters)

BMI

Less than 18.5 : Underweight
18.5 - 24.9 : Normal
25 - 30 : Overweight
30 & above : Obesity

Monday, October 25, 2010

Jangan salah paham

Salam 1 Malaysia,


Sebelum tu saya nak mintak maaf banyak2 la pada sape2 yang agak kurang senang dengan apa yang saya share pasal Premium Beautiful tu eh? Saya bukan berniat tuk menjual or memaksa korang beli PB tu. Saya cuma nak share kegembiraan dengan korang. Saya sendiri pakai PB tu dan tahu sejauh mana keberkesanannya. *Salahkah aku??? 

Saya tahu ada yang cuba tuk report spam apa yang saya message dalam inbox korang kan. Sampai saya dah tak boleh nak share link. Tak baik taw! *Saya sangat terasa & sedih! Sob sob! :'(  Kalau korang tak berminat nak tahu pasal PB tak apa. Tapi cuba tengok semula pada siapa yang saya message tu? Bukan ke pada kawan2 yang korang kenal jugak? Kan??? Ada antara kawan2 korang yang sudah pun memakai PB tu & ada juga yang memang tahu sejauh mana keberkesanan PB. So apalah salahnya kita sama2 share dengan kawan2 yang lain yang ingin tahu & ingin cuba serta ingin dapatkan berat & tubuh badan yang ideal. Kata kawan kan. Nak jugak tengok kawan selim melim sexy mexy kan? *Gituew!

Berkongsi cerita & pengalaman tak salah kan? Sharing is caring. Apepun saya MINTAK MAAF BANYAK2 la pada sape2 yang berkenaan. *Serious weh saya bukan berniat nak menjual or nak dapatkan untung pun. Tak terlintas pun wehh! :'(

Lagi 1 sebelum saya terlupa, nak bagitahu ni. Tadi saya baru je dimaklumkan bahawa promotion price+cash rebate tu sampai hujung bulan ni je. *Sorry lambat sangat share dengan korang. Patut saya share dari awal bulan. Tapi dah sebab saya nak tengok berkesan ke tak PB ni tu la sebab saya lambat sikit. Ampun ya!   Memandangkan saya hanya boleh online pada hari kerja, diharapkan pada sesiapa yang berminat sila bagitahu secepat mungkin. Latest by this FRIDAY, October 29, 2010. Bukan apa, takut nanti promotion price & rebate tu habih pulok.

FYI, bermula bulan November, korang perlu bayar ikut harga biasa RM2400 (size kecil) dan RM2600 (size besar). *Alarr dah tak ada promo price ke? Cash rebate pun tak ada ke? Hehe. Ok la...disebabkan korang semua kawan saya, maka saya teruskanlah cash rebate ye. Cuma cash rebate tu bukan lagi RM225 tapi hanya RM150. Pastu 12th December saya akan transfer RM150 ke akaun korang. Kiranya korang cuma bayar RM2250 (size kecil) dan RM2450 (size besar). Cash rebate RM150 ni akan berahir sehingga saya beritahu kelak ok? Sekian harap maklum. =)

**Kalau betul saya ni memang berniat nak menjual, memang saya jual je ikut harga biasa pastu tak ada makna saya nak kasi cash rebate segala. Dah kata saya nak share kegembiraan dengan kawan2 kan, sebab tu saya bagi harga promo. Tak kisahla. Untuk kawan2 kan. Renung2kan ye.


Warm Regards,

No comments:

Post a Comment